niedziela, 1 maja 2016

Historia napisana przez mgłe

lubitel universal t-max 100 w rodinalu hałda Makoszowy

lubitel universal t-max 100 w rodinalu hałda Makoszowy

lubitel universal t-max 100 w rodinalu hałda Makoszowy

lubitel universal t-max 100 w rodinalu hałda Makoszowy

lubitel universal t-max 100 w rodinalu hałda Makoszowy
Ten dzień obfitował w pomyłki fotograficzne. Ja miałem w lubitelu ustawioną ostrość na najbliższą odległość, a byłem przekonany że na nieskończoność i wyszły takie bohomazy :-) Oczywiście nie patrzyłem na matówkę bo kto miał lubitele ten wie że to jest lekko bez sensu na tym czymś ostrzyć :-) Janusza rolka t-maxa 400 okazała się dziwną odmianą do procesu c41 i po wyjęciu z koreksu oczywiście obraz srebrowy był ale mieliśmy rozkminę jak osunąć tą maskę :-) Zdjęcia mimo wszystko mi się podobają ale odbitek chyba nie będę z tego robił

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz