poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Pozdrowienia z Poznania

6 komentarzy:

  1. Moje okolice, szczególnie HCP. Pozdrawiam również! ;)

    (Z Dębca)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz mogli my iść na jakieś piwo. Ja miałem prawie całą niedziele wolną i sobie łaziłem, naświetliłem 2 rolki małego obrazka i zrobiłem troszkę instagramowych fotek bazgrołów nam murach. Ten pierwszy jest z ul Wspólnej.

      Usuń
    2. Faktycznie, ale może jeszcze będzie okazja. Sam od dłuższego czasu noszę się z zamiarem odwiedzenia ciotki - mieszka w centrum Katowic zaraz naprzeciwko Hotelu "Katowice" :)

      Usuń
    3. Chyba będę znowu w Poznaniu na początku czerwca. Tym razem będziemy w 3 osoby na szkoleniu i samochodem, jakbyś chciał to pewnie nie będzie problemu żebyś się zabrał z nami na Śląsk.

      Usuń
    4. Jeżeli termin przypadnie akurat na 8/9.06 to raczej się nie zabiorę...ale bardzo możliwe, że zaproszę na warsztaty w ramach rekompensaty. Oczywiście... jak się uda je załatwić, to będziemy działać wtedy z kolegami :)

      Ale o Śląsku myślę coraz poważniej - myślę, że znalazłbym tam co najmniej kilka interesujących mnie kadrów do kolekcji drzewnej.

      Usuń
    5. Nie wiem dokładnie kiedy znowu zawitam na ziemię wielkopolską, ale jak będę dłużej to chętnie bym skorzystał z warsztatów. Aczkolwiek szkolenia są do godz 17 więc mało czasu zostaje. Teraz szkolenie wypadło fajnie bo w poniedziałek to sobie pojechałem wcześnie rano i w poznaniu byłem o ok 11 więc miałem całą niedzielę wolną

      Usuń