sobota, 19 kwietnia 2014

Ruda Śląska tor modelarski na ul Kolberga

Ruda Śląska. Na ul Kolberga istnieje od wielu lat tor modelarski. Jeżdżąc dzisiaj na rowerku podskoczyłem zobaczyć ten tor. Wiedziałem że jest tam mój kolega więc zrobiłem kilkadziesiąt zdjęć w czasie jazdy jego modelu. Niestety ten mały pojazd rozwija taką prędkość że większość zdjęć wyszła albo poruszona, albo ten maluch wyjeżdżał mi z głębi ostrości obiektywu.
Jak to w naszym kraju pełnym absurdów bywa i modelarze mają problemy. Ktoś bardzo mądry wymyślił sobie że modelarze mają prawo korzystać z toru tylko w sobotę od 9 do 13.. Gdzie Straż miejska skrupulatnie pilnuje tych godzin. Czemu? Pewnie dla tego że mieszkańcy okolicy wolą ten tor wykorzystywać do spacerowania, grilowania, picia piwska co za tym idzie niszczenia obiektu. Taki to nasz piękny kraj. I ja się nie dziwię że młodzież ma głęboko w d... wszelakie zainteresowania. Jak mają się użerać z starym prykiem któremu 300m dalej przeszkadza hałas z toru to wolą się napić piwa w klatce schodowej i zniszczyć plac zabaw. Tylko po co tacy ludzie kupują domy w sąsiedztwie hałaśliwych obiektów?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz