niedziela, 12 sierpnia 2012

Industriada czerwiec 2012



Witam. Dzisiaj chciałem zaprezentować 3 kadry z cyklicznej śląskiej imprezy. Industraiada to możliwość zwiedzania wielu miejsc związanych z śląskim przemysłem. Ja odwiedziłem kopalnię "Luiza" w Zabrzu Na pierwszych 2 zdjęciach widać nadszybie szybu "Carnall". Trzeci kadr to widok z wieży szybowej tegoż szybu. Widok rozpościera się na inne zabudowania post industrialne. Widać starą zabytkową wieżę ciśnień. O zabrzańskich wieżach ciśnień, a jest ich kilka na pewno też coś w przyszłości napiszę. Po prawej stronie w oddali widać  Radiostację gliwicką, która jest związana z historią rozpoczęcia II wojny światowej . Zainteresowanych historią i możliwością zwiedzania kopalni "Luiza" odsyłam do strony:
Zdjęcia zostały wykonane minoltą 8000i negatyw ilford PAN 400 wołany w D76 1:3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz